Wednesday, May 6, 2009

PEMBERIAN T-SHIRT SECARA IKHLAS

All,

Saya memerlukan t-shirt terpakai (yang masih elok condition-nya, wangi, tiada koyak atau kotoran, yang tidak lagi dipakai kerana fashion-nya sudah tidak in atau badan sudah jauh bezanya dengan saiz t-shirt tersebut atau t-shirt tersebut dihadiahkan oleh pakwe/makwe yang sudah clash tidak lama dahulu). Warna-warna vibrant amat dialu-alukan. Namun warna gelap tetap disukai.

T-shirt tersebut boleh diserah tangan bila jumpa di mana-mana gathering nanti. Atau kita reka2 saja gathering semata-mata nak serahkan t-shirt. Tangan saya gatal untuk buat beg crochet. Malangnya, sudah habis t-shirt terpakai di rumah saya, saya kerjakan.

[wah... i found it really hard to type a post in Malay].
searching for a proper word is hard.
Anyway, I realllllly like my fren's blog. She have "that" sense where most people doesn't.

4 comments:

princessGarnet said...

sense apakah, i wonder?
nanti aku hadiahkan tshirt lama hehehe (err kena carik dulu ni)

art said...

writing sense. most of the people tulis blog syok sendiri :o)

ko nak balik malaysia bila princess Garnet?

Aqramin Baihaqi said...

Post yang paling kelakar dan naif. Penggunaan ayat2 yang sangat jujur. Ketawa besar saya baca entry nie. Thanks, your post make me smiling may be for full day. ha ha

Nurul said...

Thanks, Mahathir! I learned it from u :o)